نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

تصاویر بیشتری از سریال لغو شده بازی تاج و تخت با بازی نائومی واتس منتشر شد

به‌تازگی تصاویر بیشتری از سریال پیش درآمد و لغو شده بازی تاج و تخت با بازی نائومی واتس منتشر شده است.

مدتی پیش بود که اولین تصاویر از سریال پیش درآمد و لغو شده Game of Thrones منتشر شد که در آن شاهد شخصیت نائومی واتس بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از این سریال لغو شده منتشر شده است. در تصاویر جدید منتشر شده از سریال Blood Moon از دنیای بازی تاج و تخت شاهد حضور دوباره نائومی واتس هستیم که این تصاویر نگاه جدید و بهتری از شخصیت او در این سریال لغو شده را نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی و میراندا ریچاردسون، از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت پایلوت این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته بودند. هنوز دلایل رسمی توقف ساخت این سریال منتشر نشده، اما گفته می‌شود که مراحل پس از تولید این قسمت بسیار طولانی شده بود و همچنین مشکلات زیادی در پشت صحنه فیلمبرداری سریال در ایرلند شمالی به وجود آمده بود.

اس‌جی کلارکسون وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده داشته و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن نوشته شده بود سریال Blood Moon قرار بود به رازهای تاریک و هولناک وستروس و منشا وایت‌ واکرها تا اسرار شرق و داستان استارک‌ها بپردازد. در حال حاضر سریال House of the Dragon اولین سریال بازی تاج و تخت است که به مرحله ساخت و پخش رسیده است و فصل اول آن در تابستان سال ۲۰۲۲ پخش شد.

فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO و مکس پخش می‌شود. همچنین ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight از دنیای بازی تاج و تخت هم تایید شده است. همچنین شبکه HBO در حال همکاری با ماتسون تاملین، نویسنده فیلم The Batman مت ریوز برای ساخت سریال پیش درآمد دیگری از بازی تاج و تخت با محوریت شخصیت اگان فاتح است که این سریال هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد و ساخت آن قطعی نیست.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده