نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

نام قسمت جدید فیلم Alien رسما تایید شد

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم به‌صورت رسمی نام قسمت جدید فیلم Alien را تایید و اعلام کردند.

قسمت جدید فیلم Alien در تابستان ۲۰۲۴ اکران خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت جدید فیلم بیگانه مشخص و اعلام شده است. والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم اخیرا در اعلام گزارش سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ اعلام کردند که این فیلم ترسناک با نام Alien: Romulus اکران خواهد شد. این‌درحالی‌است که پیش از این هم شایعه شده بود قسمت جدید فیلم Alien با نام بیگانه: رومولوس اکران خواهد شد که بالاخره این موضوع رسما تایید و اعلام شده است.

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد رودو سایگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don't Breathe 2 در نوشتن فیلمنامه فیلم Alien: Romulus به آلوارز کمک کرده است. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید می‌شود و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

یکی از زنومورف‌ها در قسمت اول سری کتاب کمیک Alien

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم بین اتفاقات دو فیلم اول بیگانه و فیلم Aliens جریان خواهد داشت. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و ایلن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Romulus جدید حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Alien: Romulus برای اکران در تاریخ ۱۶ آگست ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی کرده است. این فیلم ترسناک در ابتدا برای پخش از شبکه هولو در نظر گرفته شده بود، اما دیزنی در ادامه تصمیم به تغییر این برنامه گرفت تا فیلم بیگانه جدید یک اکران سینمایی را تجربه کند. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.


منبع Joblo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده