نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵

فصل سوم سریال The Terror تایید شد | بازگشت پس از پنج سال

شبکه AMC پس از ۵ سال از ساخت فصل سوم سریال The Terror خبر داده و منبع اقتباس فصل جدید این سریال ترسناک را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سریال‌های ترسناک و آنتولوژی محبوب تلویزیون پس از چند سال باز خواهد گشت. شبکه AMC تصمیم گرفت تا رسما به ساخت فصل سوم سریال The Terror چراغ سبز نشان دهد. طبق اعلام این شبکه، فصل سوم این سریال با نام The Terror: Devil in Silver سفارش داده شده است که در سال ۲۰۲۵ از شبکه AMC پخش خواهد شد. فصل سوم سریال ترور براساس رمان The Devil in Silver اثر ویکتور لاوال که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، شاخته می‌شود.

این رمان داستان پپر را دنبال می‌کند که یک مرد عاقل است که برای بررسی و مشاهده به یک بیمارستان روانی فرستاده می‌شود. او در این بیمارستان با یک هیولا که به او شیطان می‌گویند، مواجه می‌شود که شبانه در سالن‌ها پرسه می‌زند. لاوال قرار است در ساخت اقتباس رمان خود نقش داشته باشد و کریس کانتول، شورانر سریال Halt and Catch Fire دیگر سازنده سریال The Terror: Devil in Silver خواهد بود.

فصل اول سریال The Terror در سال ۲۰۱۸ از شبکه AMC پخش شد که این سریال ترسناک ماورایی توانست با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شود. سپس فصل دوم این سریال با نام The Terror: Infamy تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه AMC پخش شد که داستانی متفاوت نسبت به فصل اول داشت و توانست دوباره مورد توجه قرار بگیرد؛ اگرچه موفقیت آن کمتر از فصل اول بوده است. انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Terror مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده