نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

سریال پیش‌درآمد House of the Dragon ساخته می‌شود

رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که اسپین-آف جدیدی از Game of Thrones با نام Aegon’s Conquest در دست ساخت است.

رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که شبکه اچ‌بی‌اُ با همکاری ماتسون تاملین سریال اسپین-آف جدید Game of Thrones با نام Aegon’s Conquest را در دست ساخت دارد. ماتسون تاملین سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Project Power را دارد و در نگارش فیلم‌نامه فیلم The Batman و دنباله آن با مت ریوز همکاری داشت. ظاهرا سریال Aegon’s Conquest پیش‌درآمد مستقیم سریال House of the Dragon خواهد بود.

سریال جدید Game of Thrones به ماجرای تسخیر خونین و وحشیانه وستروس به‌دست اگان تارگرین و خواهرانش می‌پردازد. اگان فاتح موفق شد تا در عرض دو سال ۶ پادشاهی از هفت پادشاهی را با یکدیگر متحد کند و تنها دورن توانست دربرابر این شخص مقاومت کند. منابع خبری می‌گویند که سریال Aegon’s Conquest بازگشتی به ریشه‌های جهان فانتزی حماسی خلق‌شده توسط جرج. آر. آر. مارتین خواهد داشت.

پیش از این در ماه آوریل ۲۰۲۳ اخباری مبنی‌بر ساخت این مجموعه تلویزیونی منتشر شده بود و اکنون به‌نظر می‌رسد که این نمایش با استخدام ماتسون تاملین یک گام به مرحله تولید نزدیک‌تر شده است.

تاکنون چندین ایده برای ساخت اسپین-آف‌های بازی تاج‌و‌تخت مطرح شده است، اما فقط شاهد ورود دو مورد از آن‌ها به مرحله تولید بودیم: سریال House of the Dragon که در تابستان ۲۰۲۴ با فصل دوم باز خواهد گشت و سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight که براساس مجموعه کتاب‌های Dunk and Egg ساخته می‌شود و فیلم‌برداری آن برای شروع در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

ماتسون تاملین، به‌جز سریال Aegon’s Conquest پروژه‌های در ساخت دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم BRZRKR با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و اقتباس سینمایی Mega Man اشاره کرد.


منبع Dark Horizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده