نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

بازیگر فیلم War Machine به فصل سوم سریال Reacher پیوست

فهرست بازیگرهای فصل سوم سریال Reacher شبکه آمازون پرایم ویدیو با پیوستن آنتونی مایکل هال و سونیا کاسیدی گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آنتونی مایکل هال، بازیگر فیلم War Machine (ماشین جنگ) و سونیا کاسیدی، بازیگر سریال Lodge 49 (کلبه ۴۹) با امضای قراردادی به فصل سوم سریال Reacher (ریچر) شبکه آمازون پرایم ویدیو پیوستند. فیلم‌برداری سومین فصل سریال ریچر آغاز شده است و براساس رمان Persuader (وسوسه انتقام)، هفتمین کتاب از مجموعه Jack Reacher (جک ریچر) نوشته لی چایلد ساخته می‌شود.

در این داستان ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم‌ربایی است و با مداخله احساسی باعث می‌شود که بدون اطلاع درگیر یک عملیات پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر با نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم کنار دریاچه کارش را دنبال می‌کند. بااین‌حال ریچر اهداف خودش را دنبال می‌کند که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس است.

آنتونی مایکل هال نقش زکری بک و سونیا کاسیدی نقش سوزان دافی، مأمور سرسخت اداره مبارزه با مواد مخدر را بازی می‌کنند. این دو هنرپیشه در فصل سوم سریال Reacher به آلن ریچسون، بازیگر نقش ریچر و ماریا استن، بازیگر نقش نیگلی می‌پیوندند. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت Skydance درکنار لی چایلد، دان گرینجر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک‌کواری وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال ریچر را برعهده دارند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده