نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

پوستر انیمیشن Despicable Me 4؛ شروع ماجراجویی گرو و مینیون‌ها

شرکت ایلومینیشن پوستر جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4 را منتشر کرد که شروع ماجراجویی گرو و مینیون‌ها را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت ایلومینیشن پوستر جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر گرو، پسرش و یکی از مینیون‌ها را نشان می‌دهد که باید در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با دشمنان کاملا جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مقابله کنند. قسمت چهارم انیمیشن من نفرت‌انگیز در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ جولای ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود.

پوستر انیمیشن Despicable Me 4

در خلاصه داستان انیمیشن Despicable Me 4 می‌خوانیم: «گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، پس از هفت سال برای یک خرابکاری هیجان‌انگیز با مینیون‌ها باز خواهد گشت. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می‌دهد که پذیرای عضو جدیدی در خانواده با نام گرو جونیور می‌شوند؛ کسی که قصد عذاب پدرش را دارد. گرو پس از مواجهه با دشمنان جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مجبور می‌شود که به‌همراه خانواده فرار کند.»

کریس رناد و پاتریک دلاژ سکان هدایت Despicable Me 4 را در دست دارند و مایک وایت و کن داوریو فیلم‌نامه آن را قلم زدند. استیو کرل در نقش گرو، میرندا کازگرو در نقش مارگو، کریستن ویگ در نقش لوسی، دانا گایر در نقش ادیت، مدیسون پولان در نقش اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها از صداپیشه‌های قبلی انیمیشن هستند که به تازه‌واردهایی نظیر سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن می‌پیوندند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده