نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازیگر Stranger Things پیشنهاد کشتن کاراکترهای بیشتری را می‌دهد

گیتن ماتارازو، بازیگر نقش داستین هندرسون در سریال چیزهای عجیب، پیشنهاد می‌کند که نویسنده‌های سریال کاراکترهای بیشتری را به کشتن بدهند.

شاید داستین هندرسون در سریال Stranger Things مقابل وکنا مبارزه کرده باشد، اما به‌نظر می‌رسد که گیتن ماتارازو بازیگر این نقش در سریال چندان هم با عقاید شرور داستان مخالف نیست. او در مصاحبه اخیر خود گفته است که فکر می‌کند این سریال باید افراد بیشتری را بکشد.

براساس گزارش رسانه CBR، گیتن ماتارازو آخرهفته‌ی قبل به‌همراه فین ولفهارد (بازیگر نقش مایک ویلر) و گریس ون داین (بازیگر نقش کریسی کانینگهام در فصل چهارم) با تعدادی از طرفدارها به گفت‌وگو نشستند و درباره سریال به اظهارنظر پرداختند. در اینجا بود که طرفدارها از ماتارازو سؤال کردند که دوست دارد چه چیزی از سریال نتفلیکس را تغییر دهد.

گیتن ماتارازو در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «شاید بد به‌نظر برسد، اما به‌نظر من باید افراد بیشتری را بکشیم. اگر خیلی بیشتر از این ریسک‌پذیر بودیم، این سریال می‌توانست خیلی بهتر شود. الان به این صورت است که هرکدام از این بچه‌ها می‌توانند از پس کار برآیند. احساس می‌کنم همه‌ی ما بیش از حد در امنیت هستیم.»

گیتن ماتارازو اولین بازیگر Stranger Things نیست که چنین پیشنهادی را مطرح می‌کند. درواقع میلی بابی براون، بازیگر نقش الون نیز گفته بود که این سریال نیاز دارد تا شبیه «بازی تاج‌وتخت باشد» و طی این سال‌ها کاراکترهای بیشتری را از داستان حذف کند. این موضوع باعث شد تا مت و راس دافر سازنده‌های سریال Stranger Things به انتقادات پاسخ دهند و بگویند: «اینجا هاوکینگز است، وستروس نیست.»

گیتن ماتارازو

فصل پنجم سریال Stranger Things هم‌اکنون در دست ساخت است و میلی بابی براون هم گفته است که ترجیح می‌دهد سریال به اتمام برسد. نویسنده‌های فصل پنجم سریال نیز به‌شیوه بسیار عجیبی به توصیف داستان آن پرداختند و برادران دافر قول دادند که این فصل به این شکل که «همه چیز یک رؤیا» باشد، به اتمام نرسد.

انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال Stranger Things در هشت قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال چیزهای عجیب The Crawl نام خواهد داشت که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی سریال را برعهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را برعهده خواهد داشت.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته، برادران دافر برای ساخت فصل پنجم سریال Stranger Things بازگشته‌اند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده