نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۰

تریلر جدید انیمیشن Inside Out 2 احساسات رایلی را نشان می‌دهد

والت دیزنی و پیکسار تریلر کوتاه و جدیدی از انیمیشن Inside Out 2 را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی نمایش احساسات رایلی است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از دنباله انیمیشن Inside Out منتشر شده است. والت دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن Inside Out 2 را با نام Teams منتشر کردند که درواقع تبلیغ تلویزیونی رسمی این انیمیشن است که تمرکز آن روی نمایش احساسات اصلی رایلی و معرفی احساس جدید او است. این تریلر کوتاه حاوی تصاویر بیشتری از این انیمیشن موردانتظار است که در ادامه می‌توانید این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت و مایا هاوک در نقش اضطراب از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out بر عهده دارد.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیت داکتر روی پرده‌های سینما رفت و که این انیمیشن بیش از ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. انیمیشن ‌Elio دیگر انیمیشن پیکسار است که انیمیشن الیو قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. همچنین انیمیشن Toy Story 5 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده