نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳

سریال Percy Jackson برای فصل دوم تمدید شد

والت دیزنی از تمدید رسمی سریال Percy Jackson and the Olympians شبکه دیزنی پلاس برای فصل دوم خبر داده است.

مدتی پیش پخش فصل اول سریال Percy Jackson and the Olympians به پایان رسید که این سریال موفق شد تبدیل به موفق‌ترین سریال غیر مارولی یا غیر جنگ ستارگان شبکه دیزنی پلاس شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماجراجویی پرسی جکسون ادامه خواهد داشت. والت دیزنی شب گذشته در جریان گزارش سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ اعلام کرد که سریال Percy Jackson برای فصل دوم تمدید شده است.

ریک ریوردن، خالق پرسی جکسون که به‌عنوان مشاور در ساخت سریال Percy Jackson and the Olympians نیز نقش دارد، در واکنش به این خبر گفت که بی‌‌صبرنامه منتظر تولید و پخش فصل دوم سریال پرسی جکسون از شبکه دیزنی پلاس است و وعده مبارزه با هیولاها در فصل بعدی سریال Percy Jackson را به طرفداران داده است. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردن، خالق رمان‌های پرسی جکسون روی ساخت این سریال لایو اکشن نظارت کامل دارد.

شروع ماجراجویی پرسی جکسون در سریال Percy Jackson and the Olympians

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود، لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، لنس ردیک در نقش زئوس، توبی استیونز در نقش پوزیدون، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین-منوئل میرندا، گلین ترمن، مگان مولالی، جی دپلاس، تیموتی آماندسون و تیم شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جیمز بابین، آندرس انگستروم و جت ویلکینسون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Percy Jackson را بر عهده داشته‌اند. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌عنوان شورانر در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارد که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. فصل اول سریال پرسی جکسون در ۸ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود فصل دوم نیز در ۸ قسمت تولید و از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده