نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱

انیمیشن Moana 2 دیزنی با انتشار یک تیزر و تصویر معرفی شد | اعلام تاریخ اکران

والت دیزنی با انتشار یک تصویر و تیزر به شکل غافلگیر کننده از انیمیشن Moana 2 رونمایی کرد. همچنین تاریخ اکران این انیمیشن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله انیمیشن موانا تایید شده است. والت دیزنی به‌شکلی غافلگیرکننده با انتشار یک تیزر انیمیشن Moana 2 را معرفی کرده است که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. در تیزر منتشر شده که جنبه تایید این انیمیشن را دارد، شاهد ورود موانا به ساحل یک جزیره هستیم و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق گفته باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی، انیمیشن Moana 2 درواقع در ابتدا سریال انیمیشنی موانا برای دیزنی پلاس بوده است که در ادامه به یک انیمیشن سینمایی تبدیل شد. دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده گرفته است.

انتظار می‌رود شاهد بازگشت آلیئی کراوالیو برای صداپیشگی موانا و دواین جانسون برای صداپیشگی مائووی در انیمیشن Moana 2 باشیم، اما دیزنی این موضوع را رسما تایید نکرده است. همچنین لین-مانوئل میرندا، آهنگساز و ترانه‌سرا قسمت اول قرار نیست در دنباله انیمیشن موانا بازگردد. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است. در ادامه می‌توانید اولین تصویر انیمیشن موانا ۲ را نیز مشاهده کنید:

اولین نگاه رسمی به انیمیشن Moana 2

همچنین فیلم لایو اکشن موانا با بازی دواین جانسون در دست ساخت است که فیلم Moana برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده