نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

زمان اکران Toy Story 5 و Frozen 3 اعلام شد

شرکت دیزنی در نشست مالی اخیر از زمان اکران انیمیشن‌های داستان اسباب‌بازی ۵، یخ‌زده ۳ و زوتوپیا ۲ رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی در جریان گزارش مالی سه‌ماهه اخیر از برنامه‌های خود برای آینده پرده برداشته است. در طول این نشست مالی زمان اکران برخی از آثار مورد انتظار نظیر انیمیشن Toy Story 5 (داستان اسباب‌بازی ۵)، انیمیشن Frozen 3 (یخ‌زده ۳) و انیمیشن Zootopia 2 (زوتوپیا ۲) نیز تعیین شد.

شرکت دیزنی اعلام کرد که طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۶ منتظر اکران پنجمین قسمت انیمیشن داستان اسباب‌بازی و  سومین قسمت انیمیشن یخ‌زده باشند. بااین‌حال زمان اکران دقیق این دو انیمیشن مورد انتظار اعلام نشده است که این موضوع احتمالا با نزدیک‌شدن به زمان اکران آن‌ها تغییر خواهد کرد. افزون‌براین شرکت Disney تأیید کرد که دنباله انیمیشن Zootopia را در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۴ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۵) روی پرده سینما خواهد فرستاد.

با اینکه هنوز جزئیات زیادی از هیچ‌یک از این پروژه‌ها در دست نیست، در گذشته باب ایگر درباره سومین و حتی چهارمین قسمت احتمالی از انیمیشن Frozen سخن گفت. سال قبل باب ایگر در گفت‌وگو با رسانه ورایتی اظهار داشت: «انیمیشن یخ‌زده ۳ در دست تولید است و حتی ممکن است که Frozen 4 نیز در دست ساخت باشد. درحال‌حاضر نمی‌توانم جزئیات زیادی از این انیمیشن‌ها در اختیارتان قرار بدهم. جن لی که سکان هدایت انیمیشن Frozen و Frozen 2 را در دست داشت، با تمام قوا به‌همراه تیمش در دیزنی نه تنها روی یک، بلکه روی دو داستان کار می‌کند.»

انیمیشن Toy Story 4 به‌عنوان آخرین قسمت مجموعه در سال ۲۰۱۹ روی پرده سینما رفت و با استقبال منتقدها مواجه شد. انیمیشن Zootopia نیز پس از اکران در سال ۲۰۱۶ مورد تحسین منتقدها قرار گرفت و موفقیت‌های زیادی را برای دیزنی به ارمغان آورد. هر یک از انیمیشن‌های داستان اسباب بازی ۴، یخ‌زده ۲ و زوتوپیا در مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه شدند و هر کدام بیش از یک میلیارد دلار فروش داشتند؛ بنابراین تولید دنباله آن‌ها تعجب‌آور نیست.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده