نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶

تصاویر جدید سریال Daredevil: Born Again مبارزه دردویل و بولزآی را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again منتشر شده است که در آن شاهد رویارویی دردویل با یک دشمن قدیمی هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again مدتی می‌شود که سر گرفته شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال فاش شده است. در تصاویر تازه از پشت صحنه فصل جدید سریال Daredevil شاهد خروج مت مورداک به‌همراه کارن پیج و فاگی نلسون از یک کافه هستیم که ظاهرا بین مت مورداک و فاگی نلسون یک بحث و اختلاف نظر شکل گرفته است.

در دیگر تصاویر منتشر شده می‌توان شاهد مبارزه دردویل و بولزآی بود که البته در این تصاویر از بدلکاران استفاده شده است. دردویل لباسی نزدیک‌تر به نسخه کمیک خود دارد که رنگ قرمز روشن‌تری را شاهد هستیم. در مقابل بولزآی یکی از لباس‌های کمیک خود را بر تن دارد که ظاهرا به‌دنبال شلیک به فردی نامشخص است و دردویل تلاش می‌کند تا مانع او شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند. سریال Daredevil: Born Again اکنون دیگر قرار نیست طبق برنامه اولیه در ۱۸ قسمت تولید شود و اکنون با تعداد قسمت‌های کمتر و بیشتر مشابه تعداد قسمت‌های سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین دکس پویندکستر ملقب به بولزآی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده