نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۴

هنری کویل هیجان زیادی برای حضور در سریال Warhammer 40k دارد

هنری کویل، به‌تازگی درباره حضور در اقتباس تلویزیونی مجموعه Warhammer 40k صحبت کرده است و آن را بزرگ‌ترین امتیاز حرفه خود می‌داند.

در سال ۲۰۲۲ هنری کویل پس از اینکه از ادامه ایفای نقش در سریال The Witcher انصراف داد و همچنین از نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی کنار گذاشته شد، اعلام کرد که قرار است در سریال Warhammer 40k که توسط آمازون ساخته خواهد شد، نقش‌آفرینی کند.

حالا هنری کویل در مصاحبه‌ای با جاش هورویتز، درباره حضور خود در این سریال مورد انتظار صحبت کرده است. او یکی از طرفداران بزرگ مجموعه وارهمر است و ایفای نقش در اقتباس تلویزیونی مجموعه Warhammer 40k برای او یک امتیاز بزرگ است. او در این رابطه می‌گوید: «اینکه فرصت چنین کاری را داشته باشم، بزرگ‌ترین امتیاز زندگی حرفه‌ای من است.»

بازیگر پیشین نقش سوپرمن همچنین گفت که سریال Warhammer 40k فعلا در مراحل اولیه ساخت است، بنابراین او نمی‌تواند اطلاعات زیادی به اشتراک بگذارد. بااین‌حال او به طرفداران این اطمینان را داد که سریال تا حد امکان به منبع اقتباس خود وفادار خواهد بود. او وارهمر را مجموعه‌ای توصیف می‌کند که از کودکی با آن سر و کار دارد و هنوز هم بزرگسالی خود را با خیال‌پردازی درباره آن می‌گذراند، بنابراین بسیار خوشحال است که می‌تواند در ساخت چنین پروژه‌ای مشارکت داشته باشد.

سریال Warhammer 40k با بازی هنری کویل

کویل می‌گوید که هدف او برای پیوستن به صنعت فیلمسازی ساخت چنین اثری بوده که اکنون به آن دست پیدا کرده است. در اواخر سال ۲۰۲۲، شرکت آمازون با گیمز ورکشاپ قراردادی را امضا کرد تا به‌واسطه آن حق تولید فیلم و سریال Warhammer 40k را به‌دست بیاورد. اگرچه اطلاعات زیادی درباره اقتباس‌های این مجموعه در دست نیست، اما هنری کویل مدتی پیش اعلام کرد که اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است و آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستند.

هنری کویل اخیرا در فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان حضور پیدا کرده است که چند روز پیش اکران شد. علاوه‌براین او در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare و یک فیلم اکشن بدون نام که هر دو توسط گای ریچی کارگردانی شده‌اند، ایفای نقش کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده