نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸

فیلم Evil Dead جدید توسط سم ریمی در دست ساخت است

قسمت جدید فیلم Evil Dead به تهیه‌کنندگی سم ریمی در دست ساخت است و کارگردان این فیلم ترسناک مشخص و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت دیگری از مجموعه فیلم ترسناک مرده شریر در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که قسمت جدید فیلم Evil Dead تولید خواهد شد و سباستین وانیچک وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده گرفته است. علاوه‌بر کارگردانی، وانیچک وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف تازه فیلم مرده شریر را نیز بر عهده خواهد داشت. سم ریمی و رابرت تاپرت ازطریق Ghost House Pictures به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند. 

اطلاعات بیشتری از قسمت جدید فیلم Evil Dead در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این اثر قرار است ششمین فیلم این مجموعه باشد، اما می‌توان انتظار داشت که شاهد موجودات شرور و تسخیر انسان‌ها توسط اهریمن در این فیلم ترسناک باشیم. وانیچک اخیرا فیلم Vermin را کارگردانی و در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است که این فیلم ترسناک اولین تجربه کارگردانی یک فیلم بلند توسط او بوده است. فیلم Evil Dead Rise آخرین قسمت از مجموعه مرده شریر بود که در سال ۲۰۲۳ اکران شد.

بروس کمپبل در پوستر فصل دوم سریال Ash vs Evil Dead

این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای در حدود ۱۵ تا ۱۹ میلیون دلار تولید شده بود، توانست پس از دریافت نقدهای مثبت بیش از ۱۴۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. ۵ فیلم اول مجموعه مرده شریر که شامل سه‌گانه Evil Dead سم ریمی و ریبوت فیلم ایول دد می‌شود، تاکنون بیش از ۳۰۰.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند و پس از موفقیت فیلم Evil Dead Rise بسیاری انتظار ادامه یافتن این مجموعه را داشتند.

همچنین پیش از این سه فصل از سریال Ash vs. Evil Dead تولید و پخش شده بود که ادامه فیلم‌های سم ریمی و داستان اش ویلیامز بوده است. در هر حال مشخص نیست که قسمت جدید فیلم Evil Dead در چه زمانی و توسط چه شرکتی اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده