نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

کارگردان فیلم Saw 11 مشخص شد

فیلم Saw XI قرار است توسط کارگردان فیلم ترسناک اره ۱۰ کارگردانی شود که به‌تازگی با لاینزگیت برای بازگشت در این فیلم به توافق رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم اره ۱۱ مشخص شده است. Bloody Disgusting گزارش داد که کوین گرویترت، کارگردان فیلم Saw X پس از توافق با لاینزگیت وظیفه کارگردانی فیلم Saw XI را بر عهده گرفته است. علاوه‌بر فیلم Saw 10، گرویترت پیش از این فیلم Saw VI و فیلم Saw: The Final Chapter را که با نام Saw 3D هم شناخته می‌شود، نیز کارگردانی کرده بود.

همچنین گرویترت به‌عنوان تدوینگر در قسمت‌های متعدد فیلم Saw از جمله ۵ قسمت اول و فیلم Jigsaw هم حضور داشته است. مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان خلق و اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۴ اکران شد. این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای در حدود ۱/۲ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۱۰۳ میلیون دلار در گیشه فروش کند و مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم‌های ترسناک قرار بگیرد. ۱۰ قسمت اول فیلم Saw که با بودجه‌ای در حدود ۱۰۷ میلیون دلار تولید شده‌اند، تاکنون بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم Saw X که پاییز امسال اکران شد، توانست با بهترین نقدهای مجموعه اره مواجه شود و درنهایت این فیلم ترسناک توانست بیش از ۱۱۱.۸ میلیون دلار که شامل بیش از ۵۳.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۸.۲ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود، فروش کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Saw XI در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این فیلم قرار است ادامه داستان فیلم Saw X که اتفاقات آن در بین وقایع فیلم Saw 1 و 2 جریان داشت، باشد یا مسیر دیگری را دنبال خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده