نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

مس میکلسن از احیای سریال Hannibal می‌گوید

مس میکلسن در گفت‌وگو با رسانه بیزنس اینسایدر درباره احتمال تولید فصل چهارم سریال Hannibal گفت و بار دیگر آتش اشتیاق طرفدارها را شعله‌ور کرد.

مس میکلسن، بازیگر مشهور دانمارکی اخیرا برای تولید فیلم ترسناک مهیج Dust Bunny (خاکروبه) با برایان فولر، خالق سریال Hannibal (هانیبال) همکاری کرد. برایان فولر در نخستین تجربه کارگردانی یک فیلم سینمایی سکان هدایت این پروژه را در دست داشت؛ درحالی‌که مس میکلسن نقش همسایه یک دختر هشت ساله را بازی کرد که از او برای کشتن هیولای پنهان زیر تخت خود کمک می‌گیرد؛ هیولایی که ظاهرا خانواده این دختر بچه را خورده است.

طبیعتا طرفدارهای آثار مس میکلسن و برایان فولر می‌خواهند بدانند که آیا این همکاری منجربه تولید فصل چهارم سریال Hannibal خواهد شد یا خیر. با اینکه این نمایش با فصل سوم به ایستگاه پایانی رسید، اما عطش هواداران برای بازگشت هانیبال لکتر در سال‌های اخیر بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. رسانه Business Insider اخیرا در گفت‌وگو با مس میکلسن پرسید که آیا با برایان فولر درباره احیای سریال هانیبال صحبت کرده است یا خیر.

مس میکلسن گفت: «بر کسی پوشیده نیست که همه بازیگرهای سریال و برایان خواهان بازگشت هستیم. این اتفاق اما دیر یا زود رخ می‌دهد؛ چراکه دیگر فرصت چندانی باقی نمانده است. داستان می‌تواند پرش و یک فاصله زمانی داشته باشد که اشکالی هم ندارد. بنابراین مسئله اصلی یافتن یک شبکه برای پخش است، اما هنوز چیزی مشخص نیست.»

مس میکلسن در ادامه افزود: «چرا شرایط این‌طور است؟ نمی‌دانم. ما عاشق این نمایش هستیم و به‌نظر می‌رسد که افراد زیادی نیز آن را دوست دارند. اما در ادامه این فرصت را پیدا کردم که با برایان فولر در تولید فیلم Dust Bunny همکاری کنم که من را یاد ایام قدیم انداخت. او ایده‌هایی در سر دارد، اما واقعا نمی‌توانم هیچ‌کدام از آن‌ها را فاش کنم.»

مس میکلسن می‌گوید که از بین تمام مجموعه فیلم‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) به کارگردانی اسکات دریکسون جالب‌ترین فیلم‌برداری را داشت. این هنرپیشه دانمارکی برای تکرار دوباره نقش کائسیلیوس ابراز تمایل کرد؛ هرچند این کاراکتر نتوانست در فیلم دکتر استرنج جان سالم به در ببرد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده