نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

تصاویر جدید سریال پنگوئن ظاهر نزدیک به کمیک کالین فارل را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال The Penguin منتشر شده که در آن کالین فارل ظاهری شبیه به پنگوئن کمیک‌های دی سی پیدا کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Penguin پس از چند ماه تعطیلی به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران سرانجام در شهر نیویورک از سر گرفته شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال پنگوئن منتشر شده است. در تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال The Penguin در شهر نیویورک شاهد حضور کالین فارل در نقش آزوالد کابلپات هستیم که در حال درگیری با یک فرد در یک ساختمان ظاهرا تخریب شده است.

فارل در این تصویر ظاهری شبیه به نسخه کمیک‌های دی سی شخصیت پنگوئن پیدا کرده است و شاهد گریم سنگین او مثل فیلم The Batman هستیم. در هر حال به‌نظر می‌رسد که پنگوئن کم کم قرار است شباهت بیشتری به نسخه کمیک خود پیدا کند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال The Penguin بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال پنگوئن بر عهده لورن لفرانک با سابقه کار روی سریال‌ Impulse و سریال Agents of SHIELD خواهد بود. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود. کریگ زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۳ قسمت اول سریال پنگوئن را بر عهده دارد.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مادیو، اسکات کوئن، کارمن اجوگو، فرانسوا چاو، جرد آبراهامسون، دیوید اچ هلمز و کریگ واکر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است شاهد بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز باشیم.

سریال The Penguin در سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش خواهد شد. همچنین فیلم The Batman Part 2 در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران می‌شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده