نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱

اولین تصاویر سریال لغو شده بازی تاج و تخت شخصیت نائومی واتس را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویری از سریال پیش درآمد و لغو شده بازی تاج و تخت منتشر شده است که در آن شاهد حضور نائومی واتس هستیم.

آبان ۹۸ بود که شبکه HBO تصمیم گرفت تا ساخت اولین سریال پیش درآمد Game of Thrones را که تنها قسمت آزمایشی آن تولید شده بود، متوقف و لغو کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر این سریال لغو شده فاش شده است. به‌تازگی چهار تصویر از قسمت پایلوت یا آزمایشی اولین سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت که ظاهرا قرار بود Blood Moon نام داشته باشد و درنهایت لغو شد، فاش و منتشر شده است.

در این تصاویر شاهد حضور نائومی واتس هستیم که اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست. طبق اطلاعات فاش شده، در قسمت اول این سریال قرار بود شاهد یک عروسی بین دو خاندان استارک و کسترلی در کسترلی راک باشیم. اس‌جی کلارکسون وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده داشته و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن نوشته شده بود و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی و میراندا ریچاردسون، از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت پایلوت این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته بودند. هنوز دلایل رسمی توقف ساخت این سریال منتشر نشده، اما گفته می‌شود که مراحل پس از تولید این قسمت بسیار طولانی شده بود و همچنین مشکلات زیادی در پشت صحنه فیلمبرداری سریال در ایرلند شمالی به وجود آمده بود.

سریال Blood Moon قرار بود به رازهای تاریک و هولناک وستروس و منشا وایت‌ واکرها تا اسرار شرق و داستان استارک‌ها بپردازد. در حال حاضر سریال House of the Dragon اولین سریال بازی تاج و تخت است که به مرحله ساخت و پخش رسیده است و فصل اول آن در تابستان سال ۲۰۲۲ پخش شد و فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستن سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO و مکس پخش می‌شود. همچنین ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight از دنیای بازی تاج و تخت هم تایید شد.


منبع sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده