نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

کیلین مورفی احتمالا در دنباله فیلم ۲۸ روز بعد باز خواهد گشت

کیلین مورفی، بازیگر فیلم ۲۸ روز بعد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و احتمالا نقش‌آفرینی دوباره در فیلم 28Years Later باز خواهد گشت.

مدتی پیش بود که مشخص شد دنباله فیلم 28Days Later در دست ساخت است که این فیلم قرار است 28Years Later نام داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از دنباله فیلم ۲۸ روز بعد منتشر شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که کیلین مورفی که در قسمت اول این فیلم بازی کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم 28Years Later باز خواهد گشت. همچنین احتمال بازگشت مورفی برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم ۲۸ سال بعد وجود دارد.

مورفی این روزها بیشتر برای بازی در فیلم Oppenheimer شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت یک جایزه اسکار هم شده است و احتمال دارد این جایزه را نیز ببرد. در هر حال مشخص نیست که مورفی در صورت بازگشت در چند قسمت از سه‌گانه احتمالی فیلم 28Years Later حضور خواهد داشت و احتمال دارد تنها در یک قسمت آن حضور داشته باشد. همچنین سونی پیکچرز حقوق تولید و پخش فیلم ۲۸ سال بعد را توانسته‌است به‌دست آورد.

مورفی بعد از به هوش آمدن از کما در فیلم ۲۸ روز بعد

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. منابع نزدیک می‌گویند که فیلم ۲۸ سال بعد ممکن است شروع کننده یک سه‌گانه جدید هم باشد. بویل کارگردانی قسمت اول را بر عهده دارد و گارلند فیلمنامه هر سه قسمت فیلم را خواهد نوشت. بودجه هر قسمت قرار است ۷۵ میلیون دلار باشد. آن‌ها امیدوار هستند که به ساخت هر سه قسمت چراغ سبز نشان داده شود.

فیلم 28Days Later در سال ۲۰۰۲ روی پرده رفت و توانست بیش از ۸۴.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس در سال ۲۰۰۷ فیلم 28Weeks Later که دنباله فیلم اول بود، اکران شد که نتوانست عملکرد موفق قسمت اول را تکرار کند. این فیلم بیشتر یک دنباله مستقل از نظر داستانی بود و بویل و گارلند تنها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور داشتند. در هر حال مشخص نیست که اتفاقات این فیلم بخشی از فیلم 28Years Later خواهد بود یا داستان آن نادیده گرفته خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده