نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳

کارل ویترز، بازیگر فیلم‌های راکی و سریال مندلورین درگذشت

کارل ویترز، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کارل ویترز، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون و بازیگر فیلم Rocky درگذشته است. ددلاین گزارش داد که او ۷۶ سال سن داشت و در روز پنج‌شنبه هفته گذشته چشم از جهان فرو بسته است. ویترز در ابتدا به‌عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی طی سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۳ در تیم‌های Oakland Raiders و BC Lions حضور داشته است و سپس از سال ۱۹۷۳ حرفه بازیگری را آغاز کرد.

خانواده ویترز در بیانیه منتشر شده گفتند: «ما عمیقا متاسفیم که باید خبر درگذشت کارل ویترز را اعلام کنیم. او روز پنج‌شنبه، ۱ فوریه ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲) با آرامش در خواب درگذشت. کارل یک انسان استثنایی بود و زندگی فوق‌العاده‌ای داشت. او با حضور در سینما، تلویزیون، هنر و ورزش کارهای پاک نشدنی از خود به‌جای گذشته و در سراسر جهان و نسل‌های مختلف شناخته شده است. او برادر، پدر، پدربزرگ، شریک و دوستی عزیز بود.»

کارل ویترز بیشتر برای بازی در نقش آپولو کرید در هر چهار قسمت فیلم راکی شناخته می‌شود و همچنین سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Predator، فیلم Action Jackson، فیلم Hurricane Smith، فیلم Happy Gilmore، انیمیشن Toy Story 4، سریال Fortune Dane، سریال Street Justice، سریال In the Heat of the Night، سریال Colony و سریال Chicago Justice را داشته است.

ویترز در سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در نقش گریف کارگا در سریال The Mandalorian شناخته می‌شود که کارگردانی دو قسمت از سریال مندلورین را نیز بر عهده داشته و برای آن نامزد دریافت یک‌ جایزه امی هم شده است. ویترز همچنین در بازی Mercenaries: Playground of Destruction، بازی Mortal Kombat X در نقش جکس بریگس و بازی The Artful Escape به‌عنوان صداپیشه نقش داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده