نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

ایمی آدامز برای پیوستن به جنا اورتگا در فیلم Klara and the Sun مذاکره می‌کند

ایمی آدامز مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در اقتباس سینمایی Klara and the Sun است که تایکا وایتیتی به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ایمی آدامز، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب مشغول مذاکره برای پیوستن به جنا اورتگا در اقتباس سینمایی Klara and the Sun (کلارا و خورشید) شرکت 3000 Pictures سونی است. رسانه ددلاین گزارش داد که فیلم‌برداری این فیلم بلافاصله پس از امضای قرارداد با ایمی آدامز آغاز می‌شود.

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) و فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و آذرخش) برای کارگردانی فیلم Klara and the Sun در نظر گرفته شده است و دیوید هیمن درکنار تایکا وایتیتی و گرت باش به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. این فیلم براساس رمانی با همین نام نوشته کازوئو ایشی‌گورو ساخته می‌شود.

رمان کازوئو ایشی‌گورو ماجراهای دختر رباتی با نام کلارا را دنبال می‌کند که برای جلوگیری از تنهایی عاطفی نوجوانان ساخته شده است. این داستان چگونگی تلاش کلارا برای رهایی یک خانواده انسانی از دل‌شکستگی و اندوه را به تصویر می‌کشد. کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده برنده جایزه نوبل به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم Klara and the Sun فعالیت می‌کند و الیزابت گابلر و آیسلین دانستر به نمایندگی از شرکت ۳۰۰۰ پیکچرز بر پروژه نظارت خواهند کرد.

جنا اورتگا، بازیگر سریال Wednesday (ونزدی) نقش کلارا را در فیلم Klara and the Sun بازی می‌کند؛ درحالی‌که ایمی آدامز مشغول مذاکره برای ایفای نقش مادر جوزی است. این هنرپیشه که ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های برجسته زیادی نظیر Arrival (ورود)، Her (او)، Catch Me If You Can (اگه می‌تونی منو بگیر)، Enchanted (افسون‌شده) و American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) را دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده