نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴

بازگشت جیم کری در فیلم سونیک 3 تایید شد | انتشار اولین تیزر

پارامونت پیکچرز رسما با انتشار یک تیزر کوتاه تایید کرد که جیم کری برای نقش دکتر رباتنیک در فیلم Sonic The Hedgehog 3 باز خواهد گشت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فیلم Sonic 3 منتشر شده است. پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین تیزر فیلم Sonic the Hedgehog 3 را منتشر کرد که در آن شاهد اشاره به بازگشت جیم کری برای نقش دکتر رباتنیک در این فیلم هستیم. در ادامه ورایتی گزارش داد که جیم کری در فیلم Sonic 3 باز خواهد گشت تا شایعات به واقعیت تبدیل شوند. همچنین در تیزر منتشر شده شاهد رونمایی از لوگو فیلم سونیک 3 هستیم که در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، کریستن ریتر، جیمز ووک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندس، جورما تاکونی و آلایلا براون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. البته پیش از آن طرفداران سونیک می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. جف فاولر، کارگردان دو قسمت اول فیلم سونیک وظیفه کارگردانی فیلم Sonic 3 را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده