نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصاویر لئوناردو دیکاپریو در فیلم جدید پل توماس اندرسون منتشر شد

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم جدید پل توماس اندرسون فاش شده است که در آن شاهد حضور لئوناردو دیکاپریو با ظاهری متفاوت هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون در کالیفرنیا آغاز شده است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید و بدون نام پل توماس اندرسون منتشر شده است که در آن شاهد حضور لئوناردو دیکاپریو هستیم که با پیراهن چهار خانه و کلاه بر سر به‌همراه عینک آفتابی و سبیل قابل مشاهده است. در یک تصویر دیکاپریو درکنار اندرسون دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پل توماس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد و گفته می‌شود که فیلم قرار است تجاری‌ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز باشد و اتفاقات آن در دنیای معاصر جریان دارد. همچنین گفته می‌شود بودجه این فیلم حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود، اما برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را هنوز اعلام نکرده است. پل توماس اندرسون تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده، اما تاکنون به این جایزه دست پیدا نکرده است.

پل توماس اندرسون بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Boogie Nights، فیلم Magnolia، فیلم There Will Be Blood، فیلم The Master، فیلم Inherent Vice، فیلم Phantom Thread و فیلم Licorice Pizza شناخته می‌شود. انتظار می‌رود فیلم جدید اندرسون در سال ۲۰۲۵ اکران شود. علاوه‌بر دیکاپریو، شان پن و رجینا هال دیگر بازیگران این فیلم هستند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده