نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸

بازیگر Umbrella Academy به کریس پرت در سریال The Terminal List جدید پیوست

آمازون به‌تازگی بازیگر دیگری را برای حضور در سریال The Terminal List: Dark Wolf با بازی کریس پرت استخدام کرده است.

مدتی پیش آمازون به شکل رسمی به ساخت سریال The Terminal List: Dark Wolf چراغ سبز نشان داد که این سریال درواقع پیش درآمدی براساس سریال فهرست کشتار است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این سریال اکشن اضافه شده است. TVLine گزارش داد که تام هاپر پس از توافق با آمازون به جمع بازیگران سری پیش درآمد سریال The Terminal List اضافه شده است. پیش از این بازگشت کریس پرت برای نقش جیمز ریس و تیلور کیچ در نقش بن ادواردز در سریال The Terminal List: Dark Wolf تایید و اعلام شده بود.

تام هوپر سوار ماشین در فصل دوم سریال The Umbrella Academy

هاپر در این سریال قرار است نقش رایف هستینگ را بازی کند که این شخصیت به‌عنوان یک شکارچی، محافظ، نگهبان سرباز نیروی دریایی آمریکا توصیف شده است. تام هاپر بیشتر برای بازی در سریال The Umbrella Academy شناخته می‌شود که با پایان یافتن این سریال در فصل چهارم، حالا او قرار است در سریال بزرگ دیگری حضور پیدا کند. هاپر سابقه حضور در سریال Doctor Who، سریال Merlin، سریال Black Sails و سریال بازی تاج و تخت را نیز داشته است.

در سینما هاپر در آثاری چون فیلم Northmen: A Viking Saga، فیلم Terminator: Dark Fate، فیلم Hitman's Wife's Bodyguard، فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City، فیلم Love in the Villa و اخیرا در فیلم Place of Bones حضور پیدا کرده است. سریال فهرست کشتار: گرگ سیاه به جنبه تاریک واقعی جنگ و همچنین هزینه‌های انسانی ناشی از آن بپردازد. انتظار می‌رود شخصیت‌های دیگر کتاب اصلی مثل جرد شاو در نقش ارنست بوزر ویکرز در سریال The Terminal List: Dark Wolf بازگردند.

تولید این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ از شبکه آمازون پرایم هم پخش شود. سریال The Terminal List که اقتباسی از رمان جک کار است،‌ برای فصل دوم نیز تمدید شده است که کریس پرت برای بازی در نقش جیمز ریس در این سریال باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده