نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶

هنری کویل در اولین تریلر Ministry of Ungentlemanly Warfare نازی‌ها را می‌کشد

لاینزگیت اولین تریلر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کویل و به کارگردانی گای ریچی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر  فیلم اکشن جاسوسی در دوران جنگ جهانی دوم گای ریچی منتشر شده است. لاینزگیت اولین تریلر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را منتشر کرده است که در آن هنری کویل رهبری یک تیم نخبه را برای انجام عملیاتی مخفیانه علیه آلمان نازی بر عهده می‌گیرد و در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از صحنه‌های اکشن و کمدی به سبک گای ریچی هستیم که نوید اثری جذاب را می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الویس، هیرو فاینز-تیفین، بابز اولوسانموکون، فیشر استیونس، فردی فاکس، کارلوس باردم و تیل شوایگر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen و فیلم Wrath of Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را بر عهده داشته است.

این فیلم با الهام از وقایع واقعی و ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان‌های جیمز باند به قلم ایان فلمینگ در دوران جنگ جهانی دوم تولید شده است که داستان اولین نیروهای ویژه بریتانیا در دوران WW2 را دنبال می‌کند که ماموریتی محرمانه و خطرناکی را قرار است انجام دهند. همچنین پل تاماسی، اریک جانسون و آرش عامل در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن به ریچی کمک کرده‌اند.

هنری کویل در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre با بازی جیسون استاتهام و فیلم The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم گای ریچی در سال ۲۰۲۳ بوده‌اند و او اخیرا در همکاری دوباره با هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس یک فیلم اکشن بدون نام دیگر را کارگردانی کرده است. گای ریچی همچنین قرار است فیلم Fountain of Youth جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس و دامنل گلیسون را برای اپل کارگردانی کند.

فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. همچنین طرفداران ریچی می‌توانند منتظر پخش سریال The Gentlemen در مارس امسال (اسفند یا فروردین) از شبکه نتفلیکس باشند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده