نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳

فیلم Godzilla Minus One به رکورد جدید دیگری دست پیدا کرد

فیلم Godzilla Minus One حالا به سومین فیلم پر فروش خارجی زبان تاریخ گیشه آمریکای شمالی تبدیل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم گودزیلا ژاپنی جدید به موفقیت خود در گیشه آمریکا ادامه می‌دهد. فروش فیلم Godzilla Minus One در آمریکای شمالی تا پایان روز یکشنبه به بیش از ۵۵.۱ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا این فیلم با عبور از فیلم Hero با فروش ۵۳.۷ میلیون دلار و فیلم Parasite با فروش ۵۳.۳ میلیون دلار رسما به سومین فیلم پر فروش‌ خارجی زبان  گیشه آمریکای شمالی تبدیل شود.

فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon با فروش ۱۲۸.۵ میلیون دلار و فیلم Life Is Beautiful با فروش ۵۷.۵ میلیون دلار در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند. فیلم گودزیلا منهای یک تنها ۲.۵ میلیون دلار با فروش فیلم Life Is Beautiful در باکس آفیس آمریکا فاصله دارد و به‌نظر می‌رسد فیلم گودزیلا جدید بتواند به‌زودی به رتبه دومین فیلم پر فروش بین‌المللی تاریخ گیشه آمریکا تبدیل شود. همچنین فیلم Godzilla Minus One در مجموع بیش از ۱۰۲.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا منهای یک بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده