نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷

تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Frozen Empire شروع عصر یخبندان را نشان می‌دهد

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را منتشر کرده است که ماجراجویی دو نسل از شکارچیان روح را نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از قسمت جدید فیلم شکارچیان روح منتشر شده است. سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را به اشتراک گذاشته است که در طول این تریلر شاهد مواجه شدن شکارچیان روح با تهدیدی خطرناک هستیم که ممکن است باعث آغاز دوران عصر یخبندان جدید شود. در ادامه دو نسل از شکارچیان روح با یکدیگر متحد می‌شوند تا این تهدید را متوقف کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

گیل کنان، کارگردان فیلم Monster House و نویسنده فیلم Ghostbusters: Afterlife وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را بر عهده داشته است. جیسون رایتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife که پیش از این انتظار می‌رفت برای کارگردانی این قسمت نیز بازگردد، در نقش نویسنده و تهیه‌کننده در فیلم Ghostbusters 4 بازگشته است. فیلم شکارچیان روح: افترلایف در سال ۲۰۲۱ توانسته بود بیش از ۲۰۴.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، کمیل نانجیانی، پتن اسوالت، سلست اوکانر، لوگان کیم، دن آیکروید، بیل مری، ارنی هادسون و آنی پاتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده داستان دو نسل از شکارچیان روح را دنبال می‌کند که باید با تهدید جدیدی مواجه شوند و دنیا را پیش از آغاز دومین دوران عصر یخی نجات دهند.

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) اکران شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده