نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

تیزر انیمیشن Despicable Me 4 خرابکاری مینیون‌ها را نشان می‌دهد

تیزر جدیدی از انیمیشن کمدی Despicable Me 4 پخش شد که آمادگی خانواده گرو برای مقابله با دشمنان را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که حساب توئیتر مینیون‌ها تیزر جدیدی از انیمیشن کمدی Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) شرکت ایلومینیشن را به اشتراک گذاشته است. این ویدیو بازگشت پرمخاطره گرو را نشان می‌دهد که درکنار خانواده باید با دشمن کاملا جدیدی با نام ماکسیم له مال مقابله کند؛ دشمنی که تنها به انتقام‌جویی فکر می‌کند. انیمیشن من نفرت‌انگیز ۴ در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ جولای ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن Despicable Me 4 می‌خوانیم: «گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، پس از هفت سال برای یک خرابکاری هیجان‌انگیز با مینیون‌ها باز خواهد گشت. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می‌دهد که پذیرای عضو جدیدی در خانواده با نام گرو جونیور می‌شوند؛ کسی که قصد عذاب پدرش را دارد. گرو پس از مواجهه با دشمنان جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مجبور می‌شود که به‌همراه خانواده فرار کند.»

کریس رناد و پاتریک دلاژ سکان هدایت Despicable Me 4 را در دست دارند و مایک وایت و کن داوریو فیلم‌نامه آن را قلم زدند. استیو کرل در نقش گرو، میرندا کازگرو در نقش مارگو، کریستن ویگ در نقش لوسی، دانا گایر در نقش ادیت، مدیسون پولان در نقش اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها از صداپیشه‌های قبلی انیمیشن هستند که به تازه‌واردهایی نظیر سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن می‌پیوندند.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده