نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Thunderbolts با تغییر یکی دیگر از بازیگران خود مواجه شد

آیو ادبیری به علت تداخل برنامه‌هایش از فیلم Thunderbolts جدا شد و حالا بازیگر دیگری جای او را گرفته و نام این بازیگر اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از بازیگران فیلم تاندربولتز تغییر کرده است. آیو ادبیری، بازیگر سریال The Bear که نقش نامشخصی را در این فیلم از دنیای سینمایی مارول را بر عهده داشت، به علت تداخل برنامه‌های او با زمان فیلمبرداری فیلم مجبور به جدایی از این فیلم شده است. این تداخل برنامه بخشی از مشکلاتی است که سازندگان و بازیگران پس از پایان اعتصابات مواجه شده‌اند و پیش از این استیون ین به علت تداخل برنامه‌هایش از حضور در فیلم Thunderbolts انصراف داده بود.

آیو ادبیری در نقش یک سرآشپز جدید به نام سیدنی در سریال The Bear

حالا گرالداین ویسونافن جای ادبیری را در فیلم Thunderbolts گرفته است، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست. او بیشتر برای بازی در فیلم Blockers، فیلم The Package، فیلم Bad Education، فیلم The Broken Hearts Gallery، فیلم Cat Person و فیلم The Beanie Bubble شناخته می‌شود و او اخیرا در فیلم Drive-Away Dolls و فیلم You're Cordially Invited بازی کرده است. همچنین گفته می‌شود که لوئیس پولمن، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick جایگزین استیون ین در فیلم Thunderbolts خواهد شد.

گرالداین ویسونافن در سریال Miracle Workers

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns، یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew و ۶ قسمت سریال Beef قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده داشته باشد. لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong نوشته شده است.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا و هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم تاندربولتز قرار است پایانی بر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده