نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

آکوامن 2 تبدیل به موفق‌ترین فیلم چند سال اخیر دنیای دی سی شد

فروش جهانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به موفقیتی بی‌سابقه در فیلم‌های اخیر DCEU دست یابد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مدتی پیش در شبکه خانگی پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم Aquaman 2 به رکورد جدیدی رسیده است. فروش جهانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom رسما از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد و فیلم آکوامن ۲ تاکنون بیش از ۴۱۲.۷ میلیون دلار فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۱۸.۱ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۴.۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

بدین ترتیب فیلم Aquaman and the Lost Kingdom تبدیل به اولین فیلم DCEU شد که از زمان اکران فیلم آکوامن در سال ۲۰۱۸ توانسته است به رکورد فروش جهانی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. این درحالی‌است که فیلم Aquaman 2 آخرین فیلم دنیای فعلی دی سی است و پس از آن دنیای سینمایی دی سی ریبوت خواهد شد و از این به بعد با نام دی سی یونیورس و تحت رهبری جیمز گان کار خود را آغاز می‌کند.

آکوامن با ترایدنت نپتون آماده مبارزه در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom می شود

در طول سال‌های گذشته فیلم Shazam با فروش بیش از ۳۶۳.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، فیلم Harley Quinn: Birds of Prey با فروش ۲۰۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰، فیلم Wonder Woman 1984 با فروش ۱۶۶.۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰، فیلم The Suicide Squad با فروش ۱۶۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱، فیلم Black Adam با فروش ۳۹۰.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲، فیلم Shazam! Fury of the Gods با فروش ۱۳۲.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳، فیلم The Flash با فروش ۲۶۶.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ و فیلم Blue Beetle با فروش ۱۲۸.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ تولید و اکران شده بودند.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول فیلم آکوامن بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده