نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲

اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 بازگشت گرو و مینیون‌ها را نشان می‌دهد

یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت طرفداران را با انتشار اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 غافلگیر کردند که در آن شاهد بازگشت گرو و مینیون‌ها هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن من نفرت‌انگیز ۴ منتشر شده است. پس از هفت سال گرو و مینیون‌ها قرار است با یک ماجراجویی جدید بازگردند و گرو دیگر یک ابرشرور نیست و به یک ضد قهرمان تبدیل شده است. یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 را منتشر کردند که در طول این تریلر شاهد بچه‌دار شدن گرو هستیم و ظاهرا زندگی خوبی با خانواده‌اش دارد.

در ادامه شاهد مأموریت جدید گرو هستیم که او به‌همراه خانواده‌اش و مینیون‌ها در حال اجرای یک مأموریت هستند و در طول تریلر شاهد نمایش صحنه‌های بامزه متعددی هستیم. گرو در این قسمت باید با ماکسیم له مال و والنتینا مواجه شود. همچنین در طول تریلر شاهد پخش آهنگ Sweet Child O' Mine از گروه Guns N' Roses هستیم و در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فهرست صداپیشگان قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me اعلام شده است که براساس آن، استیو کارل در نقش گرو، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میراندا کازگرو، دانا گیر، مدیسون پولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئی فاینمن از جمله صداپیشگان انیمیشن Despicable Me 4 هستند. کریس رناد، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و کارگردان هر دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me را به‌همراه پاتریک دلاج بر عهده دارد.

مایک وایت، نویسنده آثاری چون فیلم School of Rock، فیلم The One and Only Ivan، فیلم Pitch Perfect 3، انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Despicable Me 4 را بر عهده داشته است. مجموعه انیمیشن Despicable Me از سال ۲۰۱۰ آغاز به‌کار کرد و تاکنون سه قسمت انیمیشن من نفرت‌انگیز و دو قسمت انیمیشن Minions براساس این مجموعه تولید و اکران شده است و این ۵ انیمیشن بیش از ۴.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

انیمیشن Despicable Me 4 قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده