نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵

تصاویر سریال Daredevil: Born Again بازگشت مت مورداک و دوستانش را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again منتشر شده که حاوی اطلاعات جذاب زیادی است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again رسما از روز دوشنبه هفته گذشته از سر گرفته شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال منتشر شده است. در این تصاویر شاهد تایید دفتر مورداک، نلسون و پیج هستیم که نه‌تنها بازگشت فاگی نلسون و کارن پیج را تایید می‌کند، بلکه دوباره نشان می‌دهد سریال اکنون دنباله مستقیم سریال Daredevil شبکه نتفلیکس شده است.

با اینکه در بیشتر تصاویر تنها شاهد حضور چارلی کاکس در نقش مت موراک هستیم، اما در بخشی دیگر از تصاویر هم می‌توان مت مورداک، فاگی نلسون و کارن پیج را مشاهده کرد. همچنین در بخشی از تصاویر دوباره به تلاش ویلسون فیسک در سریال Daredevil: Born Again برای تبدیل شدن به شهردار نیویورک در روزنامه اشاره شده است و همچنین به‌نظر می‌رسد که در یک تصویر می‌توان شخصیت وایت تایگر را مشاهده کرد که احتمال دارد در سریال حضور داشته باشد:

داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند. سریال Daredevil: Born Again اکنون دیگر قرار نیست طبق برنامه اولیه در ۱۸ قسمت تولید شود و اکنون با تعداد قسمت‌های کمتر و بیشتر مشابه تعداد قسمت‌های سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین دکس پویندکستر ملقب به بولزآی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده