نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۹

فیلم The Accountant 2 با بازی بن افلک ساخته خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که بالاخره فیلم The Accountant 2 با بازی بن افلک در سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین خواهد رفت.

پس از اکران فیلم The Accountant در سال ۲۰۱۶ بود که ساخت دنباله این فیلم اعلام شد، اما این فیلم تاکنون جلوی دوربین نرفته است و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم حسابدار ۲ سرانجام قرار است جلوی دوربین برود. به نقل از ددلاین، بن افلک در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۴ در فیلم The Accountant 2 بازی کند و انتظار می‌رود این فیلم در طول سال جاری میلادی فیلم‌برداری شود. البته افلک در ابتدا قرار است فیلم Animals با بازی مت دیمون را برای نتفلیکس کارگردانی کند و سپس قرار است در فیلم The Accountant 2 حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود فیلم Animals در مارس امسال (اسفند یا فروردین) جلوی دوربین برود و سپس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فیلم حسابدار ۲ جلوی دوربین برود. در حال حاضر این فیلم اکشن مهیج مراحل پیش از تولید خود را آغاز کرده است. انتظار می‌رود مانند قسمت اول گاوین اوکانر برای کارگردانی و بیل دوبوک برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Accountant بازگردند. ساخت دنباله فیلم The Accountant در سال ۲۰۱۷ تایید شد و اوکانر در سال ۲۰۲۱ تایید کرد که برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت.

او حتی در آن زمان از احتمال ساخت قسمت سوم آن نیز سخن گفت. علاوه‌بر بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جان برنتال، جفری تامبر، الیسون رایت و جان لیسگو دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم حسابدار حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم The Accountant با اینکه با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران واکنش مثبتی به فیلم داشتند و این فیلم اکشن بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. انتظار می‌رود شاهد بازگشت جان برنتال در فیلم The Accountant 2 نیز باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده