نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

فصل پنجم سریال ویچر در مرحله پیش تولید است

رسانه Redanian Intelligence گزارش داد که کار روی فصل پنجم سریال The Witcher پیش از شروع فیلم‌برداری فصل چهارم آغاز شده است.

پیش-تولید فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر) شبکه نتفلیکس آغاز شده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فصل پنجم این نمایش نیز در دست توسعه قرار دارد. همان‌طور که رسانه Redanian Intelligence گزارش داد، نتفلیکس در تلاش برای تولید پیاپی فصل چهارم و پنجم سریال ویچر است. از دو سال پیش غول صنعت استریم به این نتیجه رسید که کوتاه‌کردن روند تولید دو فصل یک نمایش ایده خوبی است.

اکنون که کار نوشتن فیلم‌نامه فصل چهارم سریال The Witcher عمدتا به پایان رسیده است، می‌توان انتظار داشت که نگارش فیلم‌نامه فصل پنجم شروع شده باشد. رسانه Redanian Intelligence قبلا ادعا کرد که قطار سریال ویچر با فصل پنجم به ایستگاه پایانی خواهد رسید، اما این موضوع هنوز رسما تأیید نشده است. با اینکه احتمال پخش فصل چهارم پیش از پایان سال ۲۰۲۴ بسیار کم است، نتفلیکس احتمالا تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می‌گیرد.

کتاب‌های The Witcher نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال هستند. لیام همسورث پس از فصل سوم به‌جای هنری کویل ردای گرالت از ریویا را برتن می‌کند. فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگرهای سریال به‌شمار می‌آیند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده