نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰

انیمه جدید تهیه‌کننده سابق استودیو جیبلی از نتفلیکس پخش می‌شود

نتفلیکس در همکاری با تهیه‌کننده سابق انیمه‌های استودیو جیبلی در حال ساخت چندین انیمه است و اولین اثر معرفی شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس به‌دنبال توسعه بخش انیمه خود است. هالیوودریپورتر گزارش داد که این سرویس استریم در حال همکاری با استودیو ژاپنی Studio Ponoc است که توسط یوشیاکی نیشیمورا، تهیه‌کننده سابق استودیو جیبلی در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده است. او در ابتدا به‌عنوان مدیر تولدی انیمه Howl's Moving Castle شناخته می‌شد و سپس تهیه‌کنندگی انیمه The Tale of Princess Kaguya و انیمه When Marnie Was There را بر عهده داشته است.

انیمه Mary and the Witch’s Flower اولین اثری است که استودیو Studio Ponoc تولید و در سال ۲۰۱۷ اکران کرد که این انیمه توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و به یکی از موفق‌ترین آثار تولید شده ژاپن در سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. حالا نتفلیکس و Studio Ponoc قراردادی چند جانبه امضا کرده‌اند که انیمه The Imaginary حاصل اولین همکاری آن‌ها خواهد بود. البته این انیمه در اواخر سال ۲۰۲۳ در کشور ژاپن اکران شده است، اما پخش خانگی آن بر عهده نتفلیکس خواهد بود.

یوشیوکی موموسه، انیماتور انیمه Spirited Away و انیمه Porco Rosso وظیفه کارگردانی انیمه The Imaginary را بر عهده داشته است. انیمه خیالی داستان یک دختر جوان و همراه خیالی‌اش را دنبال می‌کند که دنیایی جادویی از موجودات و مکان‌های کشف نشده را پیدا می‌کنند، اما یک نیروی شوم و تاریک تهدید به نابودی این دنیای شگفت‌انگیز کرده است. در ادامه می‌توانید تصویر و پوستر انیمه The Imaginary را مشاهده کنید:

پوستر انیمه The Imaginary نتفلیکس

نمایش دنیای جادویی در انیمه The Imaginary

انیمه The Imaginary در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین تمامی انیمه‌های تولید شده توسط استودیو Studio Ponoc در آینده در ابتدا در کشور ژاپن اکران خواهند شد و سپس ازطریق نتفلیکس پخش خانگی می‌شوند. نتفلیکس پیش از این حقوق پخش انیمه Maboroshi از استودیو ماپا را خریداری و مدتی پیش پخش کرده بود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده