نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

چهار بازیگر جدید به فیلم How to Train Your Dragon اضافه شدند

یونیورسال پیکچرز به‌تازگی چهار بازیگر جدید برای بازی در نقش دوستان هیکاپ در فیلم How to Train Your Dragon را استخدام کرده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم How to Train Your Dragon  آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم اضافه شده‌اند. جولین دنیسون با سابقه بازی در فیلم Godzilla vs. Kong، گابریل هاول با سابقه بازی در سریال Nightsleeper، برانوین جیمز با سابقه بازی در سریال Masters of the Air و هری تروالدوین با سابقه بازی در فیلم The King چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم How to Train Your Dragon اضافه شده‌اند.

دنیسون در نقش فیشلکس، هاول در نقش اسنات‌لات، جیمز در نقش راف‌نات و تروالدوین در نقش تاف‌نات که دوستان هیکاپ است، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. میسون تیمز در نقش هیکاپ، نیکو پارکر در نقش آسترید، جرارد باتلر در نقش استویک و نیک فراست در نقش گابر دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم How to Train Your Dragon حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

جولین دنیسون، گابریل هاول، برانوین جیمز و هری تروالدوین

فیلم How To Train Your Dragon اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کرسیدا کوول خواهد بود که داستان یک وایکینگ جوان به‌نام هیکاپ را دنبال می‌کند که سرزمین برک مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین شجاعانه به جنگ با اژدهایان می‌پردازند، اما هیکاپ توانایی جنگیدن با آن‌ها را ندارد و حتی اگر هم داشته باشد، اجازه ندارد اینکار را بکند. در این بین، اژدهایی وجود دارد به‌نام خشم شب‌ که از همه اژدهایان دیگر خطرناک‌تر و وحشتناک‌تر است که هیچ وایکینگی تاکنون موفق به کشتن او نشده‌ است.

هیکاپ که پدرش رئیس وایکینگ‌ها است، یک شب که اژدهایان حمله کرده‌ بودند، مخفیانه به کمین اژدهایی می‌نشیند و به‌طور اتفاقی یک خشم شب را به‌دام می‌اندازد و این اژدها به جایی دوردست می‌افتد. این تنها شروع یک داستان و ماجراجویی و شکل گرفتن دوستی بین هیکاپ و خشم شب است که آینده قبیله هیکاپ را برای همیشه تغییر خواهد داد. همچنین دین دبلوا، کارگردان سه‌گانه انیمیشن How To Train Your Dragon برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم بازگشته است.

فیلم How To Train Your Dragon برای اکران در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده