نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷

بندیکت کامبربچ از فیلم زندگینامه باب دیلن جدا شد | اعلام بازیگر جدید

بندیکت کامبربچ دیگر قرار نیست در فیلم A Complete Unknown به ایفای نقش بپردازد و ادوارد نورتون جایگزین او شده است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan، فیلم Ford v Ferrari و فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny قرار است به‌زودی فیلم زندگینامه باب دیلن را در همکاری با سرچلایت پیکچرز کارگردانی کند و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییری در تیم بازیگری این فیلم رخ داده است. بندیکت کامبربچ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار تصمیم به جدایی از فیلم A Complete Unknown گرفته است.

ادوارد نورتون سیاه و سفید

همچنین ادوارد نورتون، بازیگر نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار جایگزین کامبربچ در این فیلم شده است. او قرار است نقش پیتر سیگر را در این فیلم بازی کند که خواننده و کنشگر شناخته شده موسیقی فولک است که برای آثاری چون Where Have All the Flowers Gone? و If I Had a Hammer شناخته می‌شود. سیگر یکی از حامیان دیلن بوده است. پیش از این حضور تیموتی شالامی در نقش باب دیلن، مونیکا باربارو در نقش جون بایز و ال فانینگ در نقش سیلوی روسو در فیلم A Complete Unknown مشخص شده بود.

بندیکت کامبربچ

طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، دلیل جدایی کامبربچ از فیلم باب دیلن تداخل زمان فیلم‌برداری فیلم با برنامه کاری او عنوان شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Complete Unknown قرار است از ماه مارس امسال (اسفند یا فروردین) در نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد. جی کاکس، نویسنده فیلم Silence و فیلم Gangs of New York در نوشتن فیلمنامه فیلم A Complete Unknown به منگولد کمک کرده است.

تمرکز این فیلم قرار است روی لحظه متحول کننده باب دیلن در دهه ۶۰ میلادی باشد که در آن شاهد جریان دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود. ادوارد نورتون پیش از این برای بازی در فیلم Primal Fear، فیلم American History X و فیلم Birdman نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار شده بود. از دیگر کارهای او می‌توان به حضور در فیلم Fight Club، فیلم The Italian Job، فیلم Kingdom of Heaven، فیلم The Incredible Hulk، فیلم Moonrise Kingdom، فیلم The Bourne Legacy، فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The French Dispatch، فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery و فیلم Asteroid City اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده