نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازیگر نقش پدر مایکل جکسون در فیلم Michael مشخص شد

کولمن دومینگو، بازیگر نامزد جایزه اسکار، نقش جو جکسون، پدر مایکل جکسون را در فیلم Michael ایفا خواهد کرد.

کولمن دومینگو برای بازی در نقش جو جکسون در فیلم بیوگرافی Michael انتخاب شد. کولمن دومینگو اخیرا در فیلم تحسین‌شده Rustin بازی کرد که برای نقش‌آفرینی در آن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد اسکار شد. از دیگر آثار مطرح این بازیگر می‌توان به فیلم Ma Rainey’s Black Bottom، فیلم Zola و نسخه موزیکال فیلم The Color Purple اشاره کرد، جو جکسون، پدر مایکل جکسون، جنت و هشت خواهر و برادرشان و بنیان‌گذار گروه The Jackson 5 بود که در سال ۲۰۱۸ و در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

فیلم Michael برای اکران در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ (۲۸ فروردین ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است و در آن جعفر جکسون، برادرزاده مایکل نقش سلطان پاپ را ایفا خواهد کرد. کولمن دومینگو در بیانیه‌ای برای پیوستن به فیلم Michael گفته است: «نه‌تنها خوش‌شانسم که به‌خاطر ضعف شخصیتی و مشکل روحی مستعد ایفای نقش جو جکسون هستم، بلکه به‌خوبی در جریان تحول شگرف جعفر قرار دارم.  من بعد از دیدن او در تمرین شگفت‌زده شدم. استعداد جعفر و تجسم ذات مایکل به‌وسیله او واقعا فوق‌العاده است.»

آنتوان فوکوآ فیلم Michael را براساس فیلم‌نامه‌ای از جان لوگان کارگردانی می‌کند. او درباره پیوستن کولمن دومینگو به این فیلم گفته است: «کولمن توانایی شگفت‌انگیزی در ایفای نقش‌های مختلف دارد، او همه چیز را به کار می‌گیرد تا عمیقا در نقش شخصیت‌هایش فرو برود و معنا و انگیزه واقعی آن‌ها را درک کند. از اینکه با بازیگری با اشتیاق و توانایی او در به تصویر کشیدن جنبه‌های مختلف جو جکسون همکاری می‌کنم، خرسندم.»

شرکت یونیورسال پیکچرز، حقوق بین‌المللی فیلم Michael را به جز در کشور ژاپن در اختیار دارد. گراهام کینگ که در ساخت فیلم برنده جایزه اسکار Bohemian Rhapsody مشارکت داشت، به‌همراه جان برانکا و جان مک‌کلین تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. به‌گفته شرکت لاینزگیت، این اثر تمام جنبه‌های زندگی مایکل جکسون را پوشش خواهد داد؛ بنابراین انتظار می‌رود که به اتفاقات بحث‌برانگیز و جنجالی سلطان پاپ نیز بپردازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده