نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰

جان بویگا در سریال پیش‌درآمد The Book of Eli بازی می‌کند

جان بویگا، بازیگر سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان، نقش اصلی سریال پیش‌درآمد فیلم The Book of Eli را بازی خواهد کرد.

رسانه ددلاین گزارش داد که جان بویگا نقش اصلی سریال The Book of Eli را ایفا خواهد کرد. او نقش شخصیتی را بازی می‌کند که حدود ۱۴ سال پیش توسط دنزل واشینگتن در فیلم پسا-آخرالزمانی کتاب ایلای ایفا شد. جان بویگا تهیه‌کننده این سریال پیش‌درآمد خواهد بود و گری ویتا، نویسنده فیلم اصلی نیز به‌عنوان خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت دارد. آلبرت هیوز و آلن هیوز، کارگردان‌های فیلم نیز جزو تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال خواهند بود.

سریال پیش‌درآمد The Book of Eli حدود ۳۰ سال قبل از فیلم اصلی و تقریبا همزمان با رویداد هسته‌ای روایت می‌شود که جهان را ویران کرد. شرکت الکان انترتینمنت، سازنده فیلم The Book of Eli و فیلم Blade Runner 2049 این سریال را تولید خواهد کرد. رسانه Deadline خاطر نشان کرد که این سریال احتمالا در شرف قرارگیری در مزایده است تا حق پخش آن در اختیار شبکه یا سرویس استریمی قرار بگیرد که پول بیشتری پرداخت می‌کند.

فیلم The Book of Eli در ماه ژانویه ۲۰۱۰ اکران شد و دنزل واشینگتن، گری اولدمن، میلا کونیس، ری استیونسون، جنیفر بیلز، فرانسیس د لا تور و مایکل گمبون در آن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد و درنهایت بیش از ۱۵۷ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشت.

در خلاصه داستان فیلم The Book of Eli آمده است: «۳۰ سال پس از اینکه جهان بر اثر جنگ به یک سرزمین برهوت تبدیل شد، یک جنگجوی تنها با نام ایلای (دنزل واشینگتن) در سراسر این منظره ویران‌شده گام برمی‌دارد و امید به رستگاری بشریت دارد. تنها یک مرد دیگر (گری اولدمن) قدرت آنچه را که ایلای با خود حمل می‌کند، درک می‌کند و مصمم است تا آن را برای خود بگیرد. اگرچه ایلای صلح را ترجیح می‌دهد، اما برای حفاظت از محموله گران‌بهای خود به آغوش مرگ می‌رود؛ زیرا باید وظیفه خود برای کمک به احیای بشر را انجام دهد.»


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده