نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

تیزر جدید انیمه ریک و مورتی | عقب افتادن زمان پخش فصل هشتم Rick and Morty

تیزر جدیدی از انیمه ریک و مورتی منتشر شده است و همچنین ادالت سوییم خبر بدی برای طرفداران انیمیشن Rick and Morty دارد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آثار آینده دنیای ریک و مورتی منتشر شده است. شبکه ادالت سوییم در ابتدا تایید کرد که پخش فصل هشتم انیمیشن Rick and Morty عقب افتاده است و طرفداران نباید منتظر آن در سال ۲۰۲۴ باشند. بدین ترتیب فصل هشتم انیمیشن ریک و مورتی در سال ۲۰۲۵ از شبکه ادالت سوییم پخش خواهد شد. دلیل تأخیر اعتصاب ۵ ماهه نویسندگان بوده که باعث شده است روند تولید قسمت‌های جدید طولانی‌تر شود.

اما این تنها اخبار منتشر شده از این مجموعه انیمیشنی محبوب نیست و ادالت سوییم تیزر جدیدی از انیمه Rick and Morty منتشر کرده است. انیمه Rick and Morty: The Anime در سال ۲۰۲۴ از شبکه ادالت سوییم و سرویس استریم مکس پخش خواهد شد و در تیزر منتشر شده می‌توانید شاهد ظاهر متفاوت ریک و مورتی باشیم. البته این تصاویر از نسخه نهایی انیمه نیست و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تاکاشی سانو، کارگردان انیمه Tower of God وظیفه ساخت و کارگردانی سریال Rick and Morty: The Anime را بر عهده دارد. پیش از این در سری قسمت‌های کوتاه ریک و مورتی شاهد دو قسمت انیمه‌ای به‌نام Rick and Morty vs. Genocider و Summer Meets God (Rick Meets Evil) بودیم که سانو این دو قسمت را کارگردانی کرده است. انیمه ریک و مورتی در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد.

استودیو Telecom Animation Film که در ساخت سریال Shenmue the Animation و انیمه Tower of God نقش داشته است و حتی دو قسمت انیمه‌ای ریک و مورتی را ساخته بود، وظیفه تولید سریال Rick and Morty: The Anime را بر عهده دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده