نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

کریس ایوانز، آبری پلازا و مارگارت کوالی در فیلم کمدی جدید ایتن کوئن بازی می‌کنند

ایتن کوئن در حال ساخت یک فیلم کمدی جدید است و در این فیلم قرار است شاهد حضور کریس ایوانز، آبری پلازا و مارگارت کوالی باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایتن کوئن در حال ساخت فیلم کمدی و مستقل دیگری است. ایتن کوئن در حال کارگردانی دومین فیلم مستقل خود به‌نام Honey Don’t! است که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی سیاه را بر عهده دارد. تریشیا کوک، همسر او در نوشتن فیلمنامه فیلم کمک کرده است. همچنین کریس ایوانز، آبری پلازا و مارگارت کوالی قرار است در فیلم Honey Don’t به ایفای نقش بپردازند.

کریس ایوانز در حال کتاب خواندن

ایتن کوئن پیش از این فیلم Drive-Away Dolls را کارگردانی کرده بود که این فیلم کمدی برای اکران در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. ایتن کوئن در فیلم Drive-Away Dolls با مارگارت کوالی همکاری کرده بود و فیلم Honey Don’t قرار است دومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. همچنین فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، وظیفه تولید و پخش فیلم جدید کوئن را بر عهده خواهد داشت.

آبری پلازا در فیلم Emily the Criminal

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Honey Don’t در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند این فیلم تا حدی به فیلم Drive-Away Dolls شباهت خواهد داشت. منابع می‌گویند که اتفاقات فیلم در بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیا جریان دارد و کوالی نقش یک کارآگاه خصوصی، پلازا نقش یک زن مرموز و ایوانز نقش رئیس یک فرقه را در این فیلم کمدی سیاه بازی خواهند کرد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Honey Don’t از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) در نیو مکزیکو آغاز خواهد شد.

ایتن کوئن، برادر جول کوئن

مارگارت کوالی اخیرا در فیلم Poor Things و فیلم Drive-Away Dolls بازی کرده است و از دیگر فیلم‌های او می‌توان به فیلم The Substance و فیلم Kinds of Kindness اشاره کرد. آبری پلازا هم پس از حضور در فصل دوم سریال The White Lotus و فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre، اخیرا در سریال Agatha: Darkhold Diaries و فیلم Megalopolis بازی کرده است. کریس ایوانز هم پس از حضور در فیلم Ghosted و فیلم Pain Hustlers، اخیرا در فیلم Red One به ایفای نقش پرداخته است.

برادران کوئن پس از فیلم The Ballad of Buster Scruggs تصمیم به جدایی گرفتند و در سال ۲۰۲۱ جوئل کوئن با فیلم The Tragedy of Macbeth بازگشت و سپس ایتن کوئن سال گذشته مستند Jerry Lee Lewis: Trouble in Mind را منتشر کرد و در ادامه فیلم Drive-Away Dolls را کارگردانی کرد. همچنین برادران کوئن قرار است پس از چند سال جدایی برای کارگردانی یک فیلم جدید دوباره با یکدیگر همکاری کنند، اما به‌نظر می‌رسد نباید منتظر این فیلم تا پس از فیلم بعدی ایتن کوئن باشیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده