نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

تصویر سریال The Last of Us بازیگرهای فصل دوم را نشان می‌دهد

نخستین تصویر از تیم بازیگری فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد که الی، دینا و جسی را درکنار یکدیگر نشان می‌دهد.

زمان زیادی تا شروع تولید فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ باقی نمانده است و درحال‌حاضر بازیگرها و عوامل تولید برای آغاز فیلم‌برداری در شهر ونکوور آماده می‌شوند. رستوران Zarak by Afghan Kitchen اخیرا تصویر جدیدی را منتشر کرد که بلا رمزی (الی)، ایزابلا مرسد (دینا)، یانگ مازینو (جسی)، کریگ مازن (شورانر و نویسنده) و ژاکلین لسکو (تهیه‌کننده) را درکنار شماری از کارکنان رستوران نشان می‌دهد.

تیم بازیگری فصل دوم سریال The Last of Us

مقایسه چهره بازیگرهای سریال The Last of Us با کاراکترهای بازی

با اینکه شایعاتی از تعویق تولید فصل دوم The Last of Us به گوش می‌رسید، مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که کار تولید فصل بعدی از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد. هنوز معلوم نیست که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تماشای ادامه ماجراجویی‌های الی و جول باشند، اما شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا یک تریلر برای نمایش شماری از جدیدترین آثار  خود در سال ۲۰۲۴ پخش کرد که به بازگشت سریال لست آو آس در سال ۲۰۲۵ اشاره داشت.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) در نقش جول، بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در نقش الی، یانگ مازینو، بازیگر سریال Beef (مشاجره) در نقش جسی، کیتلین دیور، بازیگر سریال Booksmart (بوک اسمارت) در نقش ابی و ایزابلا مرسد، بازیگر فیلم Madame Web (مادام وب) در نقش دینا ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم سریال The Last of Us به ایفای نقش می‌پردازند.

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی را روایت کرد، فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در چند فصل روایت می‌شود. در گذشته نیل دراکمن اعلام کرد که فصل دوم این نمایش درست مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس صرف نخواهد بود. کریک مازن می‌گوید هیچ یک از کاراکترهای سریال در امان نخواهند بود و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده