نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

شخصیت شرور و منفی بولزآی در سریال Daredevil: Born Again باز خواهد گشت

ویلسون بتل، بازیگر نقش بولزآی در سریال اصلی دردویل برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال Daredevil: Born Again باز خواهد گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again رسما از روز دوشنبه این هفته از سر گرفته شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت شخصیت دیگری در فصل جدید سریال دردویل تایید و اعلام شده است. ویلسون بتل که پیش از این نقش بنجامین «دکس» پویندکستر ملقب به بولزآی را در سریال Daredevil نتفلیکس بازی کرده بود، حالا برای نقش‌آفرینی دوباره قرار است در سریال Daredevil: Born Again حضور داشته باشد.

ددلاین از منابع خود شنیده است که قرار است شاهد حضور بولزآی در ۳ قسمت از سریال دردویل: تولد دوباره باشیم که صحنه‌های او اکنون در حال فیلمبرداری هستند. اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که حضور بولزآی در این سریال یکی از تغییراتی باشد که پس از تغییر تیم سازنده سریال Daredevil: Born Again رخ داده باشد و این بخشی از مسیر خلاقانه جدیدی است که سریال اکنون بیشتر به نسخه نتفلیکس شباهت خواهد داشت.

مواجه شدن ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند. سریال Daredevil: Born Again اکنون دیگر قرار نیست طبق برنامه اولیه در ۱۸ قسمت تولید شود و اکنون با تعداد قسمت‌های کمتر و بیشتر مشابه تعداد قسمت‌های سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده