نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۹

بازیگر سریال هانیبال به فیلم Tron 3 اضافه شد

جیلین اندرسون، بازیگر شناخته شده تلویزیون و سینما پس از توافق با والت دیزنی به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron 3 سرانجام از هفته گذشته آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم ترون 3 اضافه شده است. جیلین اندرسون پس از توافق با والت دیزنی قرار است در فیلم Tron: Ares به ایفای نقش بپردازد. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش اندرسون منتشر نشده است، اما او طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال هانیبال، فصل چهارم سریال The Crown، سریال The X-Files، فیلم The Pale Blue Eye و سریال The First Lady شناخته می‌شود.

جیلین اندرسون در نقش مادر کاترین در فصل دوم سریال The Great

جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، سارا دژاردین و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شایعات بازگشت جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا در فیلم Tron: Ares شنیده می‌شود، اما هنوز این شایعات تایید یا تکذیب نشده‌اند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Tron: Ares اعلام نشده است. تمرکز داستان فیلم ترون 3 قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده