نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game اعلام شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل دوم سریال درام کره‌ای Squid Game باشند.

سال گذشته شبکه نتفلیکس به تولید فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) چراغ سبز نشان داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که طرفدارها چه زمانی باید منتظر بازگشت این نمایش باشند. غول صنعت استریم پس از گزارش مالی سه‌ماهه اخیر در نامه‌ای به سرمایه‌گذارها از پخش این سریال درام در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

نتفلیکس به پخش فصل دوم سریال The Diplomat (دیپلمات)، فصل دوم سریال Empress (ملکه) و فصل سوم سریال Bridgerton (بریجرتون) در سال ۲۰۲۴ نیز اشاره کرد. درحال‌حاضر می‌دانیم که بخش اول فصل سوم بریجرتون در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۶ می ۲۰۲۴) و بخش دوم در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۴) پخش می‌شود.

فصل دوم Squid Game حدودا سه سال پس از نمایش نخستین فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ از راه می‌رسد که به یک پدیده جهانی تبدیل شد و بالغ‌بر ۱.۶ میلیارد ساعت تماشا در ۲۸ روز اول پخش داشت. این اولین سریال نتفلیکس بود که در روز پخش توسط بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده دیده شد و لقب پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس را یدک می‌کشد.

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش احتمالا دوباره در فصل دوم سریال Squid Game بازمی‌گردند. از بازیگرهای تازه نیز می‌توان به ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن اشاره کرد.

هوانگ دونگ هیوک برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی فصل دوم سریال Squid Game باز خواهد گشت. تولید فصل دوم به‌زودی آغاز خواهد شد، اما طرفدارها احتمالا نباید تا انتهای سال ۲۰۲۴ منتظر پخش آن باشند.

در گذشته هوانگ دونگ-هیوک در گفت‌وگو با ورایتی اظهار داشت که ایده کلی Squid Game در سال ۲۰۰۸ به ذهنش رسید و در ابتدا برای تولید یک فیلم در نظر گرفته شده بود. بااین‌حال استودیوهای فیلم‌سازی کره‌ای از تأمین مالی آن به‌دلیل مضامین خشونت‌آمیزش خودداری کردند. سریال بازی مرکب یک درام بقامحور کره‌ای درباره‌ گروهی از افراد است که گرد هم می‌آیند تا با شرکت در یک سری بازی مرگبار بدهی‌های خود را پرداخت کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده