نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل سوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch | انتشار اولین تریلر

لوکاس فیلم با انتشار یک تریلر و پوستر تاریخ شروع پخش فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال انیمیشنی Star Wars مشخص و اعلام شده است. لوکاس فیلم به‌تازگی اولین تریلر فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل پایانی این انیمیشن هستیم. در طول تریلر ضمن نمایش آخرین ماجراجویی گروه بد بچ، بازگشت شخصیت‌هایی مثل آساج ونترس نیز تایید شده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پخش فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch با انتشار همزمان سه قسمت اول از تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش خواهند شد. قسمت پایانی انیمیشن جنگ ستارگان: بد بچ در تاریخ ۱ می ۲۰۲۴ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش می‌شود. علاوه‌براین، اولین پوستر فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch

دیو فیلونی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده سریال The Mandalorian و خالق انیمیشن Star Wars: The Clone Wars به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر به‌همراه جنیفر کوربت در سریال Star Wars: The Bad Batch حضور دارد. آتنا پورتیو، جنیفر کوربت، برد رائو، کری بک و جاش ریمز، دیگر تهیه‌کنندگان سریال Star Wars هستند. دی بردلی بیکر، آرچی پنجابی، مایکله انگ، باب برگن، گوئندولینه یئو، رئا پرلمان، لیام اوبرایان، سم ریگل، نوشیر دلال و مینگ-نا ون، از جمله بازیگرانی هستند‌ که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Star Wars: The Bad Batch حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده