نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

منتظر بازگشت جیمز گوردون در فیلم بتمن ۲ باشید

جفری رایت در گفت‌وگو با رسانه Entertainment Tonight اعلام کرد که هنوز فیلم‌نامه فیلم The Batman: Part II را دریافت نکرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جفری رایت برای ایفای نقش جیمز گوردون در فیلم The Batman: Part II (بتمن: بخش ۲) به کارگردانی مت ریوز باز خواهد گشت، اما هنوز فیلم‌نامه این دنباله را دریافت نکرده است. این هنرپیشه در گفت‌وگو با رسانه Entertainment Tonight گفت که هنوز شاهد هیچ فیلم‌نامه‌ای نبوده است، اما تصور می‌کند که کمیسر جیمز گوردون پس از وقایع نخستین فیلم بتمن «ترفیع درجه» پیدا خواهد کرد.

جفری رایت در این‌باره اظهار داشت: «در این مقطع زمانی من هم به اندازه شما شاهد فیلم‌نامه [فیلم The Batman: Part II] بودم! در انتهای فیلم اول به‌عنوان کمیسر گوردون خدمت می‌کنم؛ بنابراین گمان می‌کنم ترفیع درجه خواهم یافت، اما هنوز از چیزی اطلاع ندارم. با صبوری به مت ریوز [کارگردان فیلم] اجازه می‌دهم کارش را انجام دهد که حیرت‌انگیز و شگرف خواهد بود. وقتی که زمانش فرا برسد، مشتاقانه منتظر بازگشت به دنیای [فیلم بتمن] هستم.»

رسانه World of Reel اخیرا گزارش داد که فیلم بتمن ۲ در ماه اوت ۲۰۲۴ جلوی دوربین خواهد رفت و آخرین مهلت ارائه فیلم‌نامه ماه فوریه ۲۰۲۴ تعیین شده است. فیلم The Batman: Part II درحال‌حاضر برای اکران در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ ( ۳ اکتبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده است، اما این برنامه احتمالا در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم بتمن ۲ در دست نیست و تنها بازگشت رابرت پتینسون برای ایفای نقش شوالیه تاریکی تأیید شده است. در فیلم The Batman ریدلر در تیمارستان آرکهام زندانی شد و به جوکر اشاره شد؛ بنابراین می‌توان انتظار بازگشت یک یا هر دو آن‌ها در فیلم بتمن ۲ را داشت. چندی قبل جیمز گان صراحتا اعلام کرد که ادعای پیوستن کاراکترهای پروفسور پیگ و مترسک به کلی‌فیس، هاش و دیک گریسون در فیلم بتمن ۲ «کاملا ساختگی» است.

رابرت پتینسون در نقش بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو در نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل در نقش آزوالد کابلپات/پنگوئن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد در نقش گیل کالسون ازجمله بازیگرهای فیلم The Batman بودند. مت ریوز سکان هدایت فیلم بتمن را در دست داشت و متنسون تاملین را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده