نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶

احتمال دارد چند سریال هری پاتر ساخته شود

برادران وارنر دیسکاوری در حال ملاقات با نویسندگان است و احتمال دارد به ساخت چند سریال براساس دنیای هری پاتر چراغ سبز نشان دهد.

بهار امسال بود که برادران وارنر دیسکاوری سرانجام از ساخت سریالی براساس دنیای هری پاتر برای شبکه مکس خبر داد، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که جی کی رولینگ، خالق مجموعه Harry Potter به‌عنوان ناظر در این پروژه حضور دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به ساخت سریال Harry Potter سرعت بخشیده شده است. ددلاین گزارش داد که شبکه مکس اکنون ملاقات با نویسندگان مختلف را آغاز کرده و روند توسعه سریال را افزایش داده است.

از جمله نام‌های شنیده شده می‌توان به مارتا هیلیر با سابقه نویسندگی در سریال The Last Kingdom، کاتلین جردن با سابقه ساخت سریال Teenage Bounty Hunters، تام موران با سابقه ساخت سریال The Devil's Hour و مایکل لسلی با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes اشاره کرد. افراد ملاقات شده ترکیبی از نویسندگان بریتانیایی و آمریکایی هستند تا ایده‌های بکر و تازه‌ای را در دنیای هری پاتر ارائه کنند و سرویس استریم بهترین ایده را برای تولید و توسعه سریال انتخاب خواهد کرد.

بازیگرهای فیلم‌های هری پاتر

اولین ملاقات با نویسندگان هفته گذشته در لس آنجلس انجام شد و افراد انتخاب شده به بریتانیا خواهند رفت تا با رولینگ ملاقات کنند که در انتخاب ایده نهایی نقش خواهد داشت. همچنین ددلاین می‌گوید احتمال اینکه چندین فیلمنامه درنهایت انتخاب شود نیز وجود دارد و شبکه مکس احتمال انتخاب بیش از یک ایده و ساخت چندین سریال و اسپین‌آف از دنیای هری پاتر را باز گذاشته است. بنابراین از هم‌اکنون می‌توان انتظار داشت که اسپین‌های سریال Harry Potter در راه باشند. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کیسی بلویز، مدیرعامل دو شبکه HBO و مکس گفته بود که سریال هری پاتر بودجه‌ای مشابه سریال بازی تاج و تخت و سریال خاندان اژدها خواهند داشت. درواقع هر فصل سریال Harry Potter می‌تواند بودجه‌ای در حدود ۱۲۵ میلیون دلار داشته باشد و تعهد بیش از ۱۰ ساله آن‌ها به توسعه سریال‌های هری پاتر می‌تواند هزینه کلی را تا بیش از یک میلیارد دلار افزایش دهد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده