نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸

فیلمبرداری فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو با انتشار دو تصویر آغاز شد

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron 3 پس از چند ماه تأخیر بالاخره با انتشار دو تصویر از پشت صحنه آن آغاز شده است.

پس از سال‌ها اخبار و شایعات مختلف سرانجام فیلم Tron 3 قرار است ساخته شود، اما تابستان امسال تولید این فیلم به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان متوقف شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ترون 3 سرانجام جلوی دوربین رفته است. یواخیم رانینگ، کارگردان این فیلم با انتشار تصویری از شروع اولین هفته فیلم‌برداری فیلم Tron 3 خبر داده است که در آن تنها صندلی عوامل تولید با لوگو فیلم قابل مشاهده است:

صندلی کارگردان در اولین روز فیلمبرداری فیلم Tron 3

همچنین تصویر دیگری از پشت صحنه فیلم ترون 3 منتشر شده است که در آن شاهد کلاکت فیلم‌برداری هستیم که در هر دو تصویر نام فیلم به شکل TR3N نوشته شده است. پیش از این باتوجه‌به توییت‌های جرد لتو، تصور می‌شد که نام این قسمت قرار است Tron: Ares یا Tron: Ascension باشد، اما به‌نظر می‌رسد که نام فیلم Tron 3 هنوز قطعی نشده است. در ادامه می‌توانید شاهد تصویر دوم هم باشید:

کلاکت اولین روز فیلمبرداری فیلم Tron 3

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین، اولیویا وایلد در نقش کورا، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Tron 3 اعلام نشده است. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. تمرکز داستان فیلم ترون 3 قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.


منبع sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده