نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

سریال The Flight Attendant پس از دو فصل لغو شد

شبکه مکس از لغو سریال مهیج کمدی-درام The Flight Attendant با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو پس از دو فصل خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس سریال مهیچ کمدی-درام The Flight Attendant (خدمه پرواز) با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو و میخیل هایسمان را پس از دو فصل رسما لغو کرده است.

نخستین فصل سریال مهماندار هواپیما در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد که با تحسین منتقدها و بیننده‌ها روبه‌رو شد و ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد. تمدید این نمایش برای فصل دوم باعث غافل‌گیری طرفدارها شد؛ چراکه در ابتدا به‌عنوان یک سریال کوتاه در نظر گرفته شده بود. فصل دوم در ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد، اما چندان مورد استقبال قرار نگرفت. عموما تصور بر این بود که این نمایش ادامه نمی‌یابد؛ هرچند شبکه مکس هرگز آن را لغو نکرده بود.

اکنون کیلی کوئوکو در بیانیه جدیدی اعلام کرد که قطار سریال The Flight Attendant به ایستگاه پایانی رسیده است: «اثری که با هدف ارائه یک اقتباس جذاب کارش را آغاز کرد، به‌سرعت به یک ماجراجویی خارق‌العاده تکرارنشدنی تبدیل شد. من همیشه خدمه پرواز را یک سریال کوتاه تصور می‌کردم، اما به‌لطف یک تیم شگفت‌انگیز توانستیم دو فصل هیجان‌انگیز را ارائه دهیم. برای من ایفای نقش کسی مانند تحقق یک رؤیا بود و از همه دست‌اندرکاران سپاسگزارم.»

سریال The Flight Attendant به جمع دیگر نمایش‌های شبکه Max نظیر سریال Our Flag Means Death (پرچم ما نشانه مرگ است) و سریال Julia (جولیا) می‌پیوندد که خبر لغوشان در هفته‌های اخیر  به گوش‌مان رسید.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده